შევიმუშავეთ პროცედურების შაბლონი. დაწერეთ აქქტივობები პროექტის მიზნის შესაბამისად. გავეცანით გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის თეორიას.ვიმსჯელედ მოსწავლეთა დიფერენცირების საკითხებზე.შევქმენით კითხვარი მოსწავლეთა ინტელექტის დასადგენად. რესურსებში გავეცანით მხარდაჭერის დოკუმენტებს და დავამზადეთ ხარაჩო მოსწავლეთა მხარდასაჭერად.
ქალბატონო ციცინო, საინტერესო იყო თქვენი საუბარი მრავალმხრივი ინტელექტის შესახებ.მომეწონა თქვენი აქტივობები.
ReplyDelete